Logopedické pomůcky v praxi
Logopaediac Aids in Practice
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3873Identifiers
Study Information System: 20973
Collections
- Kvalifikační práce [19128]
Author
Advisor
Referee
Sýsová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Special Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
24. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Tématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tématem rigorózní práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky v logopedické intervenci. Teoretická část se představuje historická náhled v používání a vymezování pojmu pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na dílčí problematiku, např. klasifikace, funkce, zásady. Největší prostor je věnován pomůckám v logopedii. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky orientačního průzkumu zaměřeného na postojové názory a odborné pohledy na logopedickou pomůcku. Informace představené v rigorózní práci by měly přispět ke komplexnímu, ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny a pragmatického užívání logopedických pomůcek, se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)