Tahová strategie
Turn-based strategy
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37888Identifikátory
SIS: 65611
Kolekce
- Kvalifikační práce [11242]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Plch, Tomáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
17. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem práce je návrh a implementace síťové tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči spravují své město, armády, zdroje surovin a jednotky, bojují proti ostatním hráčům a zdokonalují své hrdiny. Hra využívá 2D grafické rozhraní a umožňuje hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále obsahuje umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče. Práce se také zabývá srovnáním podobných existujících projektů, popisem možných přístupů k řešení umělé inteligence v oblasti rozhodování a analýzou implementačních problémů převážně v oblasti síťové komunikace a umělé inteligence.
The aim of this thesis is the design and implementation of a network turn-based strategy for two and more players where every single player governs his towns, armies, resources and units, fights against other players and develops his heroes. Game contains 2D graphic interface and provides a possibility to play over local network based on client-server architecture. Program also contains artificial intelligence for computer player. Thesis also contains comparison with similar existing projects, description of possible aprroaches to solution of artificial intelligence in area of decision making and analysis of implementation problems, especially in area of network communication and artificial intelligence.