Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010
Communication activities of Prague International Marathon in 2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/37249/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37249Identifikátory
SIS: 101131
Kolekce
- Kvalifikační práce [18181]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kopecký, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
maraton, Praha, komunikační aktivity, PR, sponzoring, media relations, propagace, mezinárodní, reklamaKlíčová slova (anglicky)
marathon, Prague, communication activivities, PR, sponsorship, media relations, promotion, international, advertisementBakalářská práce "Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010" se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pražský mezinárodní maraton od ledna do prosince 2010. Cílem práce je popsat a analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich použití v rámci sportovního marketingu. Dále se práce věnuje sponzoringu, propagaci pražského maratonu v zahraničí a ohlasům v médiích.
Bachelor thesis "Communication activities of Prague International Marathon in 2010" focuses on marketing communication of Prague International Marathon between January-December 2010. The purpose of this thesis is to describe and analyze individual tools of communication mix and its use in sport marketing. Thesis also evaluates use of sponsorship, foreign promotion and media feedback.