Utváření značky sportovního klubu
Brand building of sport club
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35969Identifikátory
SIS: 78836
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Petráčková, Jana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
3. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, povědomí o značce, image značky, benefityKlíčová slova (anglicky)
brand, brand awareness, brand image, benefitsNázev: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefity
Title: Brand building of sport club Objectives: The main objective of this Master's thesis is determine, how the Czech ice hockey clubs are focused on creation of the brand and how they use the potential of the brand. The next objective of this thesis is an analysis of a selected ice hockey club. Methods: Interview, Case studies, Comparative method, SWOT analysis Results: The current conditions in the Czech sports environment are not positive for the development of the brand. Sports clubs must overcome many obstructions and there are just few teams that could use its name and logo for a brand strategy without any modification. However, this is a challenge for the future, how to improve the overall perception of the sport in the Czech Republic. Keywords: brand, brand awareness, brand image, benefits