Problém autority z hlediska profesní etiky učitelské
Problems of authority in the Ethics of Education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35661Identifikátory
SIS: 107038
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Jirásková, Věra
Oponent práce
Semrádová, Ilona
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství společenských věd, filozofie a etiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra občanské výchovy a filosofie
Datum obhajoby
23. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Autorita, učitel, komunikaceKlíčová slova (anglicky)
Authority, Teacher, ComunicationPráce je členěna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem provedla reflexi pojmu autorita, především s ohledem na současný kontext (postmoderní situace) výchovy a vzdělávání. V praktické části byly dotazníkovou formou zjištěny názory učitelů na aktuální problémy s jejich autoritou a způsoby řešení.
The work is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, I reflected on the concept of authority, particularly with regard to the current context (postmodern situation) of ubringing and education. In the practical part, teachers' views of current problems with their authority and possible solutions were identified through questionnaires.