dc.contributor.advisor | Cikánová, Karla | |
dc.creator | Hájková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T22:37:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T22:37:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/35140 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá definicí hrdiny v zajímavých kontextech v různých historických údobích. Sleduje preference a proměny. Uvádí příklady některých hrdinů, idolů a osobností. Analyzuje rozdílné identifikace oblíbeného hrdiny u dětí ve věku 7 - 11 let, na 1. stupni ZŠ. Zjišťuje, odkud děti svého oblíbeného hrdinu znají, a který hrdina se opakuje u více žáků. Práce ukazuje možnosti tématu "oblíbeného hrdiny" ve školní praxi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis is considering the definition of a hero in interesting contexts of different historical periods. It monitors preferences and changes. It gives examples of some heroes, idols and celebrities. Analyzes different identification of favorite heroes by children 7-11 years old at the primary school. It identifies from where the children know their favorite hero and which hero is mentioned by most children. The work shows the possibility of the topic "popular hero" at the school practice. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Dnešní hrdina | cs_CZ |
dc.subject | film | cs_CZ |
dc.subject | hrdina bájí a mýtů | cs_CZ |
dc.subject | idol | cs_CZ |
dc.subject | komiks | cs_CZ |
dc.subject | počátačové hry | cs_CZ |
dc.subject | pohádka | cs_CZ |
dc.subject | školní praxe | cs_CZ |
dc.subject | umění | cs_CZ |
dc.subject | Today s hero | en_US |
dc.subject | the movie | en_US |
dc.subject | the hero of fable and myths | en_US |
dc.subject | the ido | en_US |
dc.subject | the comics | en_US |
dc.subject | the comuter games | en_US |
dc.subject | the fairy tale | en_US |
dc.subject | the school practice | en_US |
dc.subject | the art | en_US |
dc.title | Můj oblíbený hrdina | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-05-16 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96937 | |
dc.title.translated | My Favourite Hero | en_US |
dc.contributor.referee | Arbanová, Linda | |
dc.identifier.aleph | 001365101 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá definicí hrdiny v zajímavých kontextech v různých historických údobích. Sleduje preference a proměny. Uvádí příklady některých hrdinů, idolů a osobností. Analyzuje rozdílné identifikace oblíbeného hrdiny u dětí ve věku 7 - 11 let, na 1. stupni ZŠ. Zjišťuje, odkud děti svého oblíbeného hrdinu znají, a který hrdina se opakuje u více žáků. Práce ukazuje možnosti tématu "oblíbeného hrdiny" ve školní praxi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is considering the definition of a hero in interesting contexts of different historical periods. It monitors preferences and changes. It gives examples of some heroes, idols and celebrities. Analyzes different identification of favorite heroes by children 7-11 years old at the primary school. It identifies from where the children know their favorite hero and which hero is mentioned by most children. The work shows the possibility of the topic "popular hero" at the school practice. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
dc.contributor.consultant | Fulková, Marie | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990013651010106986 | |