Trendy vzdelávania dospelých v Českej republike a vo Švédsku
Trends of adult education in the Czech Republic and in Sweden
Trendy vzdělávání dospělých v České republice a ve Švédsku
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34870Identifikátory
SIS: 90259
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Raisová, Tereza
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
14. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Slovenština
Známka
Výborně
Predmetom diplomovej práce je nacrtnút systém dalšieho vzdelávania v dvoch rozlicne vyspelých clenských krajinách Európskej Únie. Našou snahou je vytvorit porovnanie dalšieho vzdelávania v štátnom systéme Ceskej republiky a Švédska, oboznámit s predstavami obsahu dalšieho vzdelávania u obcanov jednotlivých krajín a vymenovat, porovnat faktory motivácie a faktory pôsobiace ako bariéry. Našim cielom je vytvorenie obrazu odlišností a spolocných znakov spomínaných krajín v jednej z kategórií konceptu celoživotného ucenia - v dalšom vzdelávaní.
The subject of this diploma thesis is to outline the system of further education in two countries of different development level (historical, economical and social) but both members of European Union. Our aim is to create a work based on a comparison of an understanding for further education in the state system of Czech republic and Sweden, introduce ideas of citizens, what do the include into the further education, compare factors of motivation and factors of barriers. Our aim is to create the picture of differences and also common features of these two countries in one of the categories of the concept of lifelong learning - further education.