Emoční problémy u žáků při výuce hry na hudební nástroj
Emotional disorders at pupil's learning to play musical instrument
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34865Identifikátory
SIS: 93867
Kolekce
- Kvalifikační práce [23753]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Počtová, Lenka
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
20. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce se zabývá emočními problémy dětí při výuce hry na hudební nástroj. Zaměřuje se především na emoční poruchu úzkosti a s ní související pro- blematiku trémy a introverze u žáků. Značná část práce je věnována přístupu pedagoga k žákům s úzkostným prožíváním. Na konci některých kapitol jsou uve- deny související příklady žáků z praxe.
The thesis is concerned with emotional disorders of children lear- ning to play a musical instrument. It is focused primarily on anxiety and the related question of pupils' stage-fright and introversion. Substantial part of the thesis is devoted to the pedagogical approach to anxious pupils. Finally, exempla of such pupils are given.