Nová a tradiční média: kam kráčí? : Směry vývoje zpravodajských serverů v době webu 2.0
New and traditional media: what they lead to? : Possibilities of news sites development in the time of web 2.0
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34337Identifikátory
SIS: 106111
Katalog UK: 990013840540106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [18496]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kandert, Josef
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Nová média - tradiční média - participační kultura - bulvarizace - web 2.0 - změny masové komunikace - network society - konvergence - investigativní žurnalistikaKlíčová slova (anglicky)
New media - traditional media - participatory culture - web 2.0 - mass communication change - network society - convergence - investigative journalismVe své diplomové práci se zabývám potenciálem tradičních a nových médií v nynějším světě. Kladu si otázku, jaké jsou možnosti vývoje zpravodajských serverů v následujících letech. Po teoretickém rozboru předpokladů tradičních a nových médií a jejich rozlišení rozebírám tři vlivy, jež se na formování nynějšího stavu médií podílely nejvíce - participační kultura, změny ve formě obsahu (bulvarizace) a technologie. Na jejich základu poté konstruuji dvojosý model potenciálu současných médií a na závěr na jeho základě odvozuji předpoklady a rizika dalšího vývoje médií s důrazem na zpravodajské servery.
The dissertation analyzes current potential and possible future development of new and traditional media. The main purpose of this paper is to find and describe the possibilities of news sites development in the near future.. After theoretical analysis of traditional and new media, I propose three dominant influences for nowadays media: participatory culture, news content changes and technologies. Based on these particular influences, 2-dimensional model of nowadays media system potential is built. From this model, I derive premises and possible future risks for media, with emphasis on news sites.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...