Zobrazit minimální záznam

The Reflexion of Educational and Self-developed Needs of Emergency Service Workers Containing Psychosocial Area between the Years 2006 and 2009
dc.contributor.advisorVodáčková, Daniela
dc.creatorHalfar, Lukáš
dc.date.accessioned2020-08-25T19:06:16Z
dc.date.available2020-08-25T19:06:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/34303
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice zvětšující se množiny hovorů na tísňové lince 155, která z velké části nesouvisí přímo s medicínou. Témata se pravidelně dotýkají oboru sociální práce. Práce zkoumá, zda obor sociální práce může nabídnout odpovědi na požadavky volajících. V rámci této problematiky jsou analyzovány v první fázi potřeby operátorek tísňové linky zdravotní záchranné služby a v druhé fázi práce rozkrývá úskalí jednotlivých hovorů. Ve třetí části analyzuje diplomová práce literaturu související s tématem. Diplomová práce je založena na kvalitativním přístupu k získání a zpracování dat. Data pocházejí z ohniskových skupin, kterých se účastnily operátorky zdravotní záchranné služby a z vytipovaných hovorů, které dispečerky řešily s obtížemi. Cílem této studie je komplexnější pohled na problematiku možné provázanosti zdravotní záchranné služby a oboru sociální práce. V závěru jsou shrnuty poznatky ze získaných dat.cs_CZ
dc.description.abstractMy thesis refers to the broad issue of increasing size of phone calls in the area of emergency service. But these phone calls are not conected to the urgent medicine need. This issues are regularly concerned with social work. My thesis try to reveal the answeres which can offer the field of social work to the callers. At first I analyzed the operators needs using focus group technic. At second I put under the analyze 98 phone calls collected by the operators. At third I analyzed the literature concerning our topic. My thesis used qualitative characters and data processing model concerning the explorational methods. The data were collected using focus group method and from phone calls. My aim was to make a broader insight to the issue of cohesion between emergency call center and the field of social work. I tried to put all information together at the end of my thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleReflexe vzdělávacích a seberozvojových potřeb pracovníků záchranné služby v oblasti psychosociální od roku 2006 do roku 2009cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-13
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId90422
dc.title.translatedThe Reflexion of Educational and Self-developed Needs of Emergency Service Workers Containing Psychosocial Area between the Years 2006 and 2009en_US
dc.contributor.refereeHavránková, Olga
dc.identifier.aleph001683418
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Politicy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Politicy and Social Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o problematice zvětšující se množiny hovorů na tísňové lince 155, která z velké části nesouvisí přímo s medicínou. Témata se pravidelně dotýkají oboru sociální práce. Práce zkoumá, zda obor sociální práce může nabídnout odpovědi na požadavky volajících. V rámci této problematiky jsou analyzovány v první fázi potřeby operátorek tísňové linky zdravotní záchranné služby a v druhé fázi práce rozkrývá úskalí jednotlivých hovorů. Ve třetí části analyzuje diplomová práce literaturu související s tématem. Diplomová práce je založena na kvalitativním přístupu k získání a zpracování dat. Data pocházejí z ohniskových skupin, kterých se účastnily operátorky zdravotní záchranné služby a z vytipovaných hovorů, které dispečerky řešily s obtížemi. Cílem této studie je komplexnější pohled na problematiku možné provázanosti zdravotní záchranné služby a oboru sociální práce. V závěru jsou shrnuty poznatky ze získaných dat.cs_CZ
uk.abstract.enMy thesis refers to the broad issue of increasing size of phone calls in the area of emergency service. But these phone calls are not conected to the urgent medicine need. This issues are regularly concerned with social work. My thesis try to reveal the answeres which can offer the field of social work to the callers. At first I analyzed the operators needs using focus group technic. At second I put under the analyze 98 phone calls collected by the operators. At third I analyzed the literature concerning our topic. My thesis used qualitative characters and data processing model concerning the explorational methods. The data were collected using focus group method and from phone calls. My aim was to make a broader insight to the issue of cohesion between emergency call center and the field of social work. I tried to put all information together at the end of my thesis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016834180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV