Význam plavecké výuky pro děti 1. stupně základních škol
Importance of swimming lessons for children to the first primary chools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34015Identifikátory
SIS: 90497
Katalog UK: 990013843610106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hrabinec, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
7. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Tato diplomová práce se venuje významu plavecké výuky pro deti na 1. stupni základních škol (ZŠ) a zameruje se nejen na význam výuky z hlediska zdravotního, kdy dochází k rozvoji dítete nebo odstranování ruzných disbalancí, ale i z hlediska socializacního a výchovného. Podrobneji se diplomová práce zameruje na žáky, kterí již mají základy plaveckých stylu a na ty, kterí je teprve získají v podobe plaveckého výcviku, a to pomocí dotazníkového šetrení. V neposlední rade je predmetem diplomové práce také prevence, která je založená na doporucení rodicum jak od ucitelu plaveckých škol tak i ucitelu ZŠ. Teoretické poznatky týkající se plavecké výuky, konstrukce dotazníku, metod vyhodnocení výsledku a doporucení prevence pro rodice jsou aplikovány na uskutecneném dotazníkovém šetrení a ve zpetné reflexi pro rodice.
This thesis focusis on the Importance of Swimming Lessons for Children in the 1st degree school . It focuses not only important in terms of health, where there is a child's development or removal of various imbalance, but also in terms of socialization and educational. In detail, the theses focuses on students who already have the basics of swimming styles and those who are yet to recieve in the form of swimming training, and using a questionnaire. Finally, the subject thesis as well as prevention, which is based on the recommendations of parents, both teachers from the swimming school and elementary school teachers. Theoretical knowledge of swimming instruction, design questionnaires, methods of evaluation results a recommendations for prevention are applied to the parents, made a survey and retrospective reflection on the parents.
