Význam ready-made společností v tržní ekonomice
The role of ready-made companies in the market economy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/32550Identifikátory
SIS: 86365
Kolekce
- Kvalifikační práce [13549]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hraba, Zdeněk
Fakulta / součást
Právnická fakulta
Obor
Právo
Katedra / ústav / klinika
Katedra národního hospodářství
Datum obhajoby
2. 11. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Právnická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
ready-made společnosti, založení společnosti, společnost s ručením omezeným, akciová společnostKlíčová slova (anglicky)
ready-made company, company set up, limited liability companyDIPLOMOVÉ PRÁCE česky: Tato diplomová práce definuje pojem ready-made společnost. Popisuje jakým způsobem se prodej ready-made společností realizuje, jaké má fáze a zabývá se dalšími otázkami spojenými s tímto odvětvím tržní ekonomiky. Naleznete zde rovněž srovnání s cizinou, zejména s jinými státy EU. Nechybí zde ani předpokládaný vývoj trhu s ready-made společnostmi v nejbližších letech. A na závěr vyhodnocuje význam ready-made společnosti v tržní ekonomice
DIPLOMOVÉ PRÁCE english: This thesis defines the term of a ready-made company. It describes the purchase of a ready-made company, its process and particular phases. The thesis also deals with other areas and specifics of this segment of market economy. It compares the situation in the Czech Republic to other countries, especially to EU member states. It includes also trends and anticipated future development of market with ready-made companies. Finally, the thesis evaluates the position of ready-made companies in market economy