Postoje českých žáků k přírodovědným předmětům a metody výuky těchto předmětů (Analýza dat získaných v rámci mezinárodního výzkumu TIMSS)
Attitudes of czech students toward science subjects and teaching methods used in this subjects (Data analysis of TIMSS research)
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/30633Identifikátory
SIS: 62849
Katalog UK: 990013864670106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [11338]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Žák, Vojtěch
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Učitelství fyziky - matematiky pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra didaktiky fyziky
Datum obhajoby
11. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V předložené práci se zabývám postoji českých žáků k přírodovědným předmětům a metodám práce využívaným v přírodovědných předmětech, a také jejich časovým vývojem. Vše je zpracováno na základě analýzy dat získaných v rámci dotazníkového šetření výzkumu TIMSS 2007. Výsledky jsem porovnala s údaji z předchozích šetření výzkumu TIMSS v letech 1995 a 1999 a výsledky výzkumu PISA v této oblasti. Diplomová práce navazuje na práci bakalářskou z roku 2008, která byla zaměřena na postoje českých žáků k přírodovědným předmětům zjištěné v rámci výzkumu TIMSS 1995 a 1999 a výzkumu PISA.
In the presented work I study czech students attitudes toward science subjects, especially physics, and science teachers attitudes toward their job and teaching methods in science subjects and also their trends consequent upon data analysis of TIMSS 2007. Results were compared with data from previous surveys in years 1995 and 1999 and data from PISA research. My thesis is built on my previous bachelor thesis from 2008 that studied student attitudes toward science subjects upon data analysis of TIMSS 1995 and 1999 and PISA.