Place marketing města Český Krumlov
Place marketing of the town Český Krumlov
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29049Identifikátory
SIS: 86707
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing destinace Český Krumlov a na základě této analýzy navrhnout optimální řešení marketingové komunikace i dalším městům zapsaným na Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO v České republice. V teoretické části je popisována kulturní destinace (produkt) Český Krumlov, specifika marketingu destinace, komunikační aktivity organizací propagujících Český Krumlov, zejména pak úloha Destinačního managementu. Analytická část se zaměřuje na samotnou marketingovou strategii Českého Krumlova a propagaci zejména prvních tří marketingových pilířů Českého Krumlova, které vyhodnotí závěrečná SWOT analýza.
The purpose of my Bachelor thesis is to analyse the destination marketing of the town Cesky Krumlov and to suggest the optimal solution of the marketing communication to other member towns on the UNESCO List of World Heritage sites in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes Cesky Krumlov as a cultural destination (product), the specifics of the destination marketing, the communication activities of organizations promoting Cesky Krumlov plus the role of the Destination management. Analytical part focuses on Cesky Krumlov's marketing strategy and promotion of first three "marketing phases" or "core marketing objectives". The thesis closes with a SWOT analysis.