Problematika sociálních deviací v pregraduální přípravě učitelů
Issues of Social Deviance in the Undergraduate Preparation of Teachers
rigorózní práce (UZNÁNO)
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/26144Identifikátory
SIS: 81589
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
17. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
V disertační práci "Problematika sociálních deviací v pregraduální přípravě učitelů" teoreticky vycházíme z aktuálních společenských změn, které se často negativním způsobem odráží do školního prostředí. Sociálně deviantní chování není ve společnosti jevem novým. Ve školním prostředí je však jevem velmi nežádoucím - škodlivým. Disertační práce svými teoretickými východisky reflektuje několik oblastí. První oblastí, která nás zajímá je vymezení problematiky sociálních deviací. Následně nás zajímají aktuální změny ve školním prostředí především se zaměřením ve změnách, které působí na učitele, které se jej přímo dotýkají - změny koncepční. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
In the dissertation thesis "The problem of social deviations in the undergraduate preparation of teachers" we theoretically result from the actual social changes, which often reflect on the school environment. Social deviance behaviour isn't a new phenomenon in the society. Of course in the school environment it is the phenomenon which is very undesirable - harmful. The dissertation thesis reflect with its theoretical data a few fields. The first one, which we are interested in, is the determination of social diviations. Consequently we are interested in the actual changes in the school environment mainly with focusing on changes, which influence the teachers who just touch it - the concept changes. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)