Régions de France: Picardie et Nord-Pas-de_calais
French Regions: Picardie and Nord-Pas-de-Calais
Francouzské regiony: Picardie a Nord-Pas-de-Calais
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/25932Identifikátory
SIS: 78654
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Müllerová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských věd
Katedra / ústav / klinika
Katedra francouzského jazyka a literatury
Datum obhajoby
18. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Francouzština
Známka
Výborně
Diplomová práce si klade za cíl představit dva francouzské regiony: Picardii a Nord-Pas-de-Calais. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První, teoretická část, systematicky popisuje oba regiony, začíná zeměpisnými údaji, navazuje historií a ekonomií a končí nejobsáhlejší kapitolou kulturní antropologie. Druhá, praktická část, používá informace z části první a vytváří didaktickou příručku pro učitele, přičemž dodržuje stejný sled kapitol jako část teoretická. Jednotlivé kapitoly zeměpis, historie, ekonomie a kulturní antropologie obsahují různá cvičení a aktivity, které mají obohatit výuku francouzského jazyka o reálie severu Francie.
Diploma thesis aims to present the two French regions: Picardie and Nord-Pas-de-Calais. The thesis consists of two main parts, theoretical and practical. The first, theoretical part, systematically describes the two regions, begins with geographical data, followed by history and economics and ends with the mostextensive chapter of cultural anthropology. The second, practical part, uses information from the first part and creates a didactic guide for teachers, whereas follows the same sequence of chapters as the theoretical part. Particular chapters about geography, history, economics and cultural anthropology include various exercises and activities that shall enrich the teaching of French language about the realities of Northern France.