Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva
Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum
rigorózní práce (UZNÁNO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/25581Identifikátory
SIS: 98076
Kolekce
- Kvalifikační práce [19614]
Autor
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Učitelství chemie pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra učitelství a didaktiky chemie
Datum obhajoby
1. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
UNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis Praha/Praque 2009 2 Disertační práce byla vypracována v prezenční formě doktorského studia na Katedře čitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. u Předkladatel: Mgr. Michal Dvořák ii Studijní program: Vzdělávání v chem Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P Školitel: Prof. RNDr. Jan Čipera, CSc. Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P 3 KLÍČOVÁ SLOVA Interaktivní flexibilní program; elektronické materiály; e-učebnice; výukové programy, síra; efektivita; proces osvojování učiva; klíčové kompetence; chemický experiment; sobní počítač; technologie. o VODÚ Žijeme v době informačních technologií, v níž dochází k převratnému způsobu získávání nových ...
UNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis 1 Praha/Praque 2009 2 KEYWORDS Interactive flexible program; electronic materials; digital textbook; education software; effectiveness; process of acquiring curriculum; key competencies; chemistry xperiments, personal computer; technology. e INTRODUCTION We live in an era of information technology where the revolutionary way of acquiring new information is available. The new information deepen and widen acknowledge in individual branches of science. Most of the new information contradicts the validity of the existing data. Huge increase and still rising difficulty of the new information require the fundamental changes in the organization of process of acquiring curriculum. But the existing education tools specified for self-studying pupils do not reflect these...