Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009
The Marketing Strategy of Holmes Place Czech Republic in 2009
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/23000Identifikátory
SIS: 60544
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Murray, Stanislav
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 Cíl práce Hlavním cílem práce je vytvoření marketingového plánu pro kluby Holmes Place v České republice pro rok 2009 včetně vyhodnocení prvního čtvrtletí po zavedení tohoto plánu do reality. Marketingový plán musí vycházet ze současné situace klubů Holmes Place i prostředí na trhu. Jeho cílem je dosažení zvýšení zisku společnosti a celkové zavedení značky Holmes Place do českého prostředí. Metoda V práci jsem použila popisnou analýzu, SWOT analýzu a metodu přípravy marketingového plánu. Hlavním informačním zdrojem se stali jednotliví zaměstnanci Holmes Place zodpovědní za dosažené výsledky společnosti. Výsledky Sestavení marketingového plánu klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 zahrnujícího návrhy a doporučení na zlepšení veškerých metod a procesů ovlivňujících prodejní aktivitu společnosti. Představení současné situace, v níž se Holmes Place nachází, slabých a silných stránek a vytvoření efektivního plánu, jak značku v českém prostředí posilnit a zvýšit zisk celé společnosti. Klíčová slova Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingová strategie, marketingové cíle, zákazník, konkurence, segment, cenová politika, distribuční síť. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The Marketing Strategy of Holmes Place Czech Republic in 2009 Aim of the study The main goal is to create a marketing plan for Holmes Place clubs in Czech Republic in 2009 , including the evaluation of the first quarter after the introduction of this plan reality. The marketing plan should be based on the current situation of Holmes Place clubs and market environment . Its aim is to achieve an increase in profits of the company and the overall implementation Holmes Place brand in the Czech environment . method At work I used descriptive analysis , SWOT analysis and preparation method marketing plan. The main source of information to become individual employees Holmes Place responsible for the results of the company. results Build a marketing plan Holmes Place clubs in the Czech Republic in 2009 including suggestions and recommendations for improvement of all methods and processes affecting sales activities . Presentation of the current situation , in which Holmes Place located , strengths and weaknesses , and creating an effective plan to brand the Czech environment to strengthen and increase the profit for the company . Keywords Marketing , marketing mix, communications mix , marketing strategy , marketing goals, customers, competitors , segment , pricing , distribution network . Powered by TCPDF...