Práce s přírodninami v hodinách botaniky v prostředí střední školy gymnaziálního typu
Work with Natural Objects in Botany Lessons at Grammar Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22818Identifikátory
SIS: 71269
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pavlasová, Lenka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra biologie a environmentálních studií
Datum obhajoby
2. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce je zaměřena na práci s přírodninami v hodinách botaniky na gymnáziu. Teoretická část je věnována roli přírodnin vRVP, konkrétně klíčovým kompetencím, které je možné systematickou prací s přírodninami rozvíjet. Podstatná část se soustřeďuje na přírodniny jako na hlavní didaktický prostředek ve vyučovacím procesu z pohledu hlavních didaktických zásad. Dále je pozornost věnována organizačním formám, které slouží jako podpora práce s přírodninami. V souvislosti s přírodninami a zejména jejich sběrem jsme nezapomněli zmínit záležitosti týkající se ochrany přírody.
Diplomová práce je zaměřena na práci s přírodninami v hodinách botaniky na gymnáziu. Teoretická část je věnována roli přírodnin vRVP, konkrétně klíčovým kompetencím, které je možné systematickou prací s přírodninami rozvíjet. Podstatná část se soustřeďuje na přírodniny jako na hlavní didaktický prostředek ve vyučovacím procesu z pohledu hlavních didaktických zásad. Dále je pozornost věnována organizačním formám, které slouží jako podpora práce s přírodninami. V souvislosti s přírodninami a zejména jejich sběrem jsme nezapomněli zmínit záležitosti týkající se ochrany přírody.