Zralost pro vstup do mateřské školy. (Problémy začleňování dětí, které nedosáhly 3 let, do mateřské školy).
A graduation theses maturity for entry to kindergarten. (Problems with integration of the children which are younger than three years into kindergarten)
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22202Identifikátory
SIS: 79456
Kolekce
- Kvalifikační práce [18712]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koťátková, Soňa
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce Zralost pro vstup do mateřské školy (Problémy začleňování dětí, které nedosáhly tří let, do mateřské školy) mapuje situaci z hlediska zralosti dětí v době vstupu do mateřské školy v různých oblastech biologického a psychosociálního vývoje dětí. Na základě závěrů výzkumu upozorňuje na rizika upřednostnění společenské potřeby nad potřebami dětí. S ohledem na zahraniční zkušenosti navrhuje řešení, které nejlépe odpovídá potřebám dětí. Klíčová slova mateřská škola, jesle, legislativa, vývojová charakteristika dítěte, zralost
A graduation theses Maturity for Entry to Kindergarten (Problems with Integration of the Children which are younger than three Years into Kindergarten) maps out the situation from the point of view of children's maturity in various areas of biological and psycho-social development. The thesis, based on the research conclusions, points out risks of prefering of a society demand before children's needs. The theses, using foreign experience, proposes a solution which corresponds with children's needs. Keywords kindergarten, creche, legislation, development characteristics of child, maturity