Úloha rodičů v programu Začít spolu
Role of parents in the Step by step Programme
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22199Identifikátory
SIS: 83431
Kolekce
- Kvalifikační práce [18095]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se autorka zabývá základní charakteristikou programu Začít spolu, postavením dítěte v rodině a společnosti z různých úhlů pohledu, vlivem rodiny na vzdělávání dítěte a přijmutím nových sociálních rolí rodičů i dětí ve vztahu ke škole. Cílem praktické části bylo zjistit, zda se v posledních deseti letech změnila spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu a pokud ano, tak zjistit důvody, proč k této změně došlo a jak se způsob spolupráce mezi rodinou a školou změnil.
This dissertation deals with theoretical and practical parts. As regards the theoretical part the author focuses on basic characteristics of the Step by step Programme, role of the child in the family and society from various viewpoints, influence of the family on his education as well as the receipt of new social roles in relation to school both by parents and children. As for the practical part the focus is on finfing whether co-operation between the family and school within the Step by step Programme has changed in the last ten years or not; if there are any changes to find the reason why they appear and how ways of co-operation between the family and school have changed.