Sredstva vyrazitel'nosti v internet-reklame jazykovoj školy (na primere reklamy školy anglijskogo jazyka Skyeng)
Means of expression in online advertising of a language school (on the example of advertising of the English language school Skyeng)
Výrazové prostředky v online reklamě jazykové školy (na příkladu reklamy pro jazykovou školu angličtiny Skyeng)
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/201531Identifiers
Study Information System: 267920
Collections
- Kvalifikační práce [24521]
Author
Advisor
Referee
Rajnochová, Natalie
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Russian Language and Literature
Department
Institute of East European Studies
Date of defense
18. 6. 2025
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Russian
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
online reklama|cílená reklama|cílová skupina|výrazové prostředky|jazykové výrazové prostředky|grafické výrazové prostředky|vizuální výrazové prostředky|reklamní aktivity|strategie propagace|inzeráty|platforma Meta|reklamní texty|sociální sítě|reklamní layouty|marketingKeywords (English)
online advertising|targeted advertising|target audience|expressive means|linguistic expressive means|graphic expressive means|visual expressive means|advertising activities|promotion strategy|advertising announcements|Meta platform|advertising texts|social networks|advertising layouts|marketingTato bakalářská práce se podrobně věnuje studiu výrazových prostředků v internetové reklamě jazykové školy. V rámci práce byla provedena analýza následujících výrazových prostředků: jazykových, grafických a vizuálních. Pro analýzu bylo použito 100 reklamních inzerátů školy anglického jazyka Skyeng, získaných z knihovny inzerátů na platformě Meta. Tato reklamní knihovna poskytuje přístup k sbírce inzerátů používaných na platformách Facebook a Instagram, které jsou vlastněny společností Meta.
This bachelor's thesis is dedicated to a detailed study of expressive means in online advertising of a language school. The study analyzed the following expressive means: linguistic, graphic, and visual. The material for analysis consisted of 100 advertising announcements from the English language school Skyeng, collected from the advertising library on the Meta platform. This advertising library provides access to a collection of advertisements used on Meta-owned platforms Facebook and Instagram.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Jazyk a styl reklamy (srovnání reklamy 80. let 20. století a současné reklamy v tištěných denících)
Defence status: DEFENDEDVrábľová, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 24. 6. 2013Diplomová práce analyzuje reklamu uveřejněnou ve třech vybraných celostátních tištěných denících a jednom týdeníku. Zaměřuje se zejména na období posledních třiceti let (srovnání 80. let 20. století, 90. let 20. století a ... -
Styl současných reklamních textů publikovaných na internetu
Defence status: DEFENDEDPrůšová, Pavlína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)Date of defense: 9. 9. 2019Tato diplomová práce se zabývá stylem současné reklamy a reklamních textů publikovaných na internetu. Teoretická část práce je zaměřena na teorii reklamy a její funkce. Popisuje specifika jednotlivých typů reklamy a navrhuje ... -
Rozeznávání PR vlivů v českých lifestylových magazínech
Defence status: DEFENDEDŠimáčková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Date of defense: 24. 1. 2023Pronikání public relations a jiných ekonomických vlivů do redakčních obsahů lifestylových médií je aktuální problém, který je v českém prostředí neprobádaný. Cílem diplomové práce bylo zmapování míry a způsobu pronikání ...