Sredstva vyrazitel'nosti v internet-reklame jazykovoj školy (na primere reklamy školy anglijskogo jazyka Skyeng)
Means of expression in online advertising of a language school (on the example of advertising of the English language school Skyeng)
Výrazové prostředky v online reklamě jazykové školy (na příkladu reklamy pro jazykovou školu angličtiny Skyeng)
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/201531Identifikátory
SIS: 267920
Kolekce
- Kvalifikační práce [24361]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rajnochová, Natalie
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Ruský jazyk a literatura
Katedra / ústav / klinika
Ústav východoevropských studií
Datum obhajoby
18. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Ruština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
online reklama|cílená reklama|cílová skupina|výrazové prostředky|jazykové výrazové prostředky|grafické výrazové prostředky|vizuální výrazové prostředky|reklamní aktivity|strategie propagace|inzeráty|platforma Meta|reklamní texty|sociální sítě|reklamní layouty|marketingKlíčová slova (anglicky)
online advertising|targeted advertising|target audience|expressive means|linguistic expressive means|graphic expressive means|visual expressive means|advertising activities|promotion strategy|advertising announcements|Meta platform|advertising texts|social networks|advertising layouts|marketingTato bakalářská práce se podrobně věnuje studiu výrazových prostředků v internetové reklamě jazykové školy. V rámci práce byla provedena analýza následujících výrazových prostředků: jazykových, grafických a vizuálních. Pro analýzu bylo použito 100 reklamních inzerátů školy anglického jazyka Skyeng, získaných z knihovny inzerátů na platformě Meta. Tato reklamní knihovna poskytuje přístup k sbírce inzerátů používaných na platformách Facebook a Instagram, které jsou vlastněny společností Meta.
This bachelor's thesis is dedicated to a detailed study of expressive means in online advertising of a language school. The study analyzed the following expressive means: linguistic, graphic, and visual. The material for analysis consisted of 100 advertising announcements from the English language school Skyeng, collected from the advertising library on the Meta platform. This advertising library provides access to a collection of advertisements used on Meta-owned platforms Facebook and Instagram.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Jazyk a styl reklamy (srovnání reklamy 80. let 20. století a současné reklamy v tištěných denících)
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVrábľová, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Datum obhajoby: 24. 6. 2013Diplomová práce analyzuje reklamu uveřejněnou ve třech vybraných celostátních tištěných denících a jednom týdeníku. Zaměřuje se zejména na období posledních třiceti let (srovnání 80. let 20. století, 90. let 20. století a ... -
Styl současných reklamních textů publikovaných na internetu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPrůšová, Pavlína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 9. 9. 2019Tato diplomová práce se zabývá stylem současné reklamy a reklamních textů publikovaných na internetu. Teoretická část práce je zaměřena na teorii reklamy a její funkce. Popisuje specifika jednotlivých typů reklamy a navrhuje ... -
Rozeznávání PR vlivů v českých lifestylových magazínech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠimáčková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 24. 1. 2023Pronikání public relations a jiných ekonomických vlivů do redakčních obsahů lifestylových médií je aktuální problém, který je v českém prostředí neprobádaný. Cílem diplomové práce bylo zmapování míry a způsobu pronikání ...