Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích firmy Notino
Analysis of Marketing Communicationon Social Media of Notino
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200263Identifikátory
SIS: 281224
Kolekce
- Kvalifikační práce [19192]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
16. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, sociální sítě, obsahová analýza, tiktok, instagram, facebook, NotinoKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, social media, content analysis, tiktok, instagram, facebook, NotinoTato bakalářská práce se zabývala analýzou marketingové komunikace společnosti Notino na sociálních sítích v období od prosince 2024 do února 2025. Vycházela z kombinace obsahové analýzy příspěvků na platformách Facebook, Instagram a TikTok a kvantitativního dotazníkového šetření mezi uživateli. Cílem bylo identifikovat silné a slabé stránky komunikační strategie, zhodnotit efektivitu jednotlivých formátů obsahu a zjistit, jaký vliv měla tato komunikace na vnímání značky a nákupní chování. Na základě výzkumných zjištění byly navržena doporučení pro optimalizaci komunikační strategie. Práce měla praktické zaměření a mohla posloužit jako inspirace pro další rozvoj značky v digitálním prostředí.
This bachelor thesis analyzed the marketing communication of Notino on social media during the period from December 2024 to February 2025. It was based on a combination of content analysis of posts on Facebook, Instagram, and TikTok, and a quantitative survey conducted among users. The aim was to identify the strengths and weaknesses of the communication strategy, evaluate the effectiveness of different content formats, and determine the impact of this communication on brand perception and purchasing behavior. Based on the research findings, recommendations were proposed for optimizing the communication strategy. The thesis had a practical orientation and could serve as inspiration for the further development of the brand in the digital environment.