Nefinanční odměňování pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání
Nonfinancial remuneration of teachers in preprimary education
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/1843Identifikátory
SIS: 179953
Kolekce
- Kvalifikační práce [18712]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lisnerová, Romana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
20. 1. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
personalistika, personální práce, personální řízení, personální činnosti, odměňování, finanční a nefinanční formy odměňování, preprimární vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
human resources, human resources work, human resources management, human resources activities, remuneration, direkt financial and nonfinacial compensation, preprimary educationDiplomová práce se zabývá nefinančním odměňováním pedagogických pracovníků v preprimárním vzdělávání. Úvodní část se věnuje obecnému vymezení základních pojmů, teorii personalistiky a odměňování. V další části jsou charakterizovány finanční a nefinanční formy odměňování. Jsou zde specifikovány jednotlivé druhy odměn. Závěrečná část práce analyzuje volby nejefektivnějších a nejvíce preferovaných forem nefinančního odměňování pedagogických pracovníků preprimárního vzdělávání. Srovnává názory a preference ředitelek a pedagogických pracovníků. KLÍČOVÁ SLOVA Personalistika, personální práce, personální řízení, personální činnosti, odměňování, finanční a nefinanční formy odměňování, preprimární vzdělávání
The thesis deals with non-financial remuneration of teachers in pre-primary education . The introductory part is devoted to a general definition of basic concepts, the theory of human resources and remuneration. The next section is characterized by financial and non-financial forms of remuneration . There are specified the different types of rewards . The final section analyzes the choice of the most efficient and preferred forms of non-financial reward teaching staff of pre-primary education . It compares the views and preferences of headmasters and teachers. KEYWORDS Human resources, human resources work, human resources management, human resources activities, remuneration, direkt financial and nonfinancial compensation, preprimary education