Media-facilitated Nation Branding: the Case Study of Brave Ukraine
Mediálně zprostředkovaný Nation Branding: případová studie Brave Ukraine
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/182152Identifikátory
SIS: 250918
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jarolímková, Zuzana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
15. 6. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Nation branding, Ukrajina, politická komunikace, měkká síla, digitální média, sociální média, veřejná diplomacie, vnímání obsahuKlíčová slova (anglicky)
Nation branding, Ukraine, political communication, soft power, digital media, social media, public diplomacy, content perceptionTato práce se zabývá aplikací nation brandingu v oblasti politické komunikace. S prolínáním profesionálních hráčů a globálních perspektiv napříč komunikačními, politickými a mediálními oblastmi nabývá význam moderních postupů, jako je nation branding. Efektivní taktiky mediálního managementu také nově definovaly možnosti veřejné diplomacie a umožnily národům propagovat své přesvědčení v národním i mezinárodním kontextu. Hlavním cílem tohoto výzkumu je proto zdůraznit klíčovou roli vytváření veřejného obrazu země pro zahraniční publikum a obrovský potenciál využití komunikačních prostředků. Dalším cílem je diskutovat roli digitálních médií při vytváření politicky nastaveného veřejného obrazu země. Na případu Ukrajiny je čtenářům nabídnuta komplexní analýza kampaně Brave Ukraine, zahrnující zhodnocení jejích cílů a obsahu. Empirická studie účinnosti této kampaně na její zahraniční publikum, která byla zkoumána prostřednictvím řady hloubkových rozhovorů, nabízí cenné poznatky o vzájemném působení veřejného obrazu země, digitálních médií a jejich vlivu na vnější zainteresované strany.
This thesis paper discusses the application of nation branding through the realm of political communication. With the confluence of adept players and global perspectives across the communication, political, and media fields, the prominence of modern-day practices such as nation branding has taken on greater significance. Effective media management tactics also redefined the possibilities of public diplomacy, empowering nations to promote their ideas and beliefs on both national and international scales. The main goal of this research, therefore, is to highlight the pivotal role of countries crafting their public image for foreign audiences and the immense potential of the usage of various communication means and mediums to amplify the impact of their efforts. Another objective is to discuss the role of digital media when setting the country's politically-aligned public image. The case of Ukraine is offered to the readers as a comprehensive analysis of its nation branding campaign Brave Ukraine, encompassing an evaluation of its objectives, content, and execution. The empirical study of the effectiveness of this campaign on its foreign audiences, which was researched through a series of in-depth interviews, offers valuable insights into the interplay between a nation's public image, digital media,...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...