Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Marketing mix of a swimming pool in Kralupy nad Vltavou
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175321Identifikátory
SIS: 248559
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
1. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazníkKlíčová slova (anglicky)
questionnaire survey, SERVQUAL method, services, quality, customerNázev Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce je identifikovat největší negativní mezery vycházející z metody SERVQUAL v poskytovaných službách plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Na základě dotazníkového šetření s použitím metody SERVQUAL byly identifikovány největší negativní naměřené mezery. Mezi ně patří zejména: adekvátní teplota vody (-1,099), moderně vybavený areál (-0,983), informovanost zákazníků (-0,869) a vhodná otevírací doba (-0,804). Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
Title Marketing mix of the swimming pool in Kralupy nad Vltavou Targets The aim of this bachelor thesis is to identify the biggest negative gaps based on the SERVQUAL method in the services provided by the swimming pool in Kralupy nad Vltavou. Methods To obtain the necessary information, a quantitative survey was used, specifically a written survey through the SERVQUAL questionnaire, which was distributed at the swimming pool box office. This questionnaire compares and examines the expected quality of services in the company, which the customer imagines and the actual perceived quality of services provided. Results Based on a questionnaire survey using the SERVQUAL method, the largest negative measured gaps were identified. These include in particular: adequate water temperature (- 1,099), modern premises (-0.983), customer information (-0.869) and suitable opening hours (-0.804). Keywords questionnaire survey, SERVQUAL method, services, quality, customer