Editor lezeckých tras
Editor lezeckých tras
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174633Identifikátory
SIS: 247421
Kolekce
- Kvalifikační práce [11959]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mirbauer, Martin
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Informatika se specializací Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikované matematiky
Datum obhajoby
23. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
fotogrammetrie|stavění cest|3D modelováníKlíčová slova (anglicky)
photogrammetry|routesetting|3D modellingS rostoucí popularitou sportovního lezení a boulderingu roste i poptávka po přenesení sportu do online prostoru. Tato práce tak činí způsobem přís- tupným pro běžná lezecká centra. Byl vyvinut způsob tvorby 3D modelů chytů a stěn a doprovázející 3D editor, aby cesty z reálného světa mohly být přeneseny do toho virtuálního k interaktivnímu prohlížení pomocí softwaru. 1
With the rising popularity of sport climbing and bouldering, there are increasing incentives to take it to the online space. This thesis does so in a way suitable for regular climbing gyms. A workflow for creating 3D hold and wall models and the accompanying editor has been developed, so that routes can be copied from the real world to the virtual one and be interacted with using software in a more immersive way. 1