Vliv CSR na podporu image značky
Influence of CSR on brand image promotion
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174135Identifikátory
SIS: 238884
Kolekce
- Kvalifikační práce [17642]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
CSR, společenská odpovědnost, firma, značka, image, udržitelnost, spotřebitelKlíčová slova (anglicky)
CSR, social responsibility, company, brand, image, sustainability, consumerBakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.
The bachelor thesis deals with corporate social responsibility and examines how this responsibility helps with improvement of the company's image. The work is divided into two parts. The theoretical part explains the history of CSR, the definition of important concepts and presents the development of the theoretical concept of social responsibility. The practical part is processed by an analysis carried out by a questionnaire survey, which examines the preferences of respondents in this area and finds out whether CSR activities help to improve the company's image. In conclusion the data is evaluated and possible adjustments that would help in this area are suggested.