Grafický design jako prostředek komunikace v českých tištěných denících
Graphic Design as a Communication Tool in Czech Daily Newspapers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174083Identifikátory
SIS: 238879
Kolekce
- Kvalifikační práce [19616]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Noviny, Grafický design, Vizuální komunikace, Layout, Novinový design;Klíčová slova (anglicky)
Newspaper, Graphic Design, Visual Communication, Layout, Newspaper Design;Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Designové metody českých UX designérů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOTsitova, Darya (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2020)Datum obhajoby: 8. 6. 2020(in English): The diploma thesis deals with the use of design methods among Czech UX designers in the design of web and mobile applications. The aim of this work is to find out and critically describe how Czech UX designers ... -
Konceptuální tendence v současném českém designu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMatějková, Kamila (Univerzita Karlova, Katolická teologická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2. 9. 2014Konceptuální tendence v současném českém designu Kamila Matějková Anotace Diplomová práce se zabývá konceptuálními tendencemi objevujícími se v současné české designérské tvorbě a snaží se je zasadit do historického a ... -
Teorie současného web designu a její aplikace při návrhu responsivních www stránek
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFerenc, Jakub (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)Datum obhajoby: 7. 9. 2015Teoretickou analýzou jsme k web designu přistoupili jako k digitálnímu, designovému oboru, který je inherentně kreativní. Proto jej analyzujeme na základě teorií kreativity, designu a nových médií. Demystifikujeme ...
