Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice
Marketing value of brand with sport equipment in the Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/173915Identifikátory
SIS: 225039
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
15. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, marketingová hodnota značky, povědomí o značce, spotřebitel, sportKlíčová slova (anglicky)
marketing research, marketing value of brand, brand awareness, consumer, sportNázev: Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice Cíle: Hlavním cílem tétobakalářské práce je výzkum marketingové hodnotyznačky BU1, která se specializuje především na výrobu fotbalových brankářských rukavic a dalších sportovních produktů.Navazujícím cílem je poté konstrukce jistých doporučení, sestavených na základě provedeného zkoumání, která by měla posílit stávající pozici této společnosti na trhu. Metody: Pro účely práce byla zvolena jedna z kvantitativních metod marketingového výzkumu, a to sice elektronické dotazovaní. Ke sběru dat od respondentů sloužil online dotazník vytvořený pomocí aplikace Google forms. Jako výzkumný soubor byl zvolen vzorek respondentů, kteří se alespoň nějakým způsobem pohybují v oblasti fotbalu. Dotazování se tedy účastnili fanoušci, hráči, realizační týmy, trenéři a tak dále. K rozhodnutí o zkoumaném vzorku velmi výrazně přispěl fakt, že cílová skupina výše uvedené společnosti se skládá především ze zákazníků právě z fotbalové sféry. Výsledky: Po vyhodnocení všech odpovědí bylo možné konstatovat, že spotřebitelé z fotbalového prostředí mají poměrně silné povědomí o zkoumané společnosti. Toto povědomí se stává ještě silnějším ve spojení s brankařskými rukavicemi, což vyplynulo při zjišťování takzvaného "top of mind efektu". Ačkoli značka...
Title: Marketing value of brand with sport equipment in the Czech Republic Objectives: The main goal of this bachelor's thesis is to conduct research of themarketing value of the BU1 brand, which specializes primarily in the production of football goalie gloves and other sport products.The follow-up goal is then the construction of certain recommendations, assembled on the basis of the performed research, which should strengthen the current position of this company on the market. Methods: For the purposes of this thesis, one of the quantitative methods of marketing research was chosen, namely electronic survey. An online questionnaire created by using Google forms was used to collect data from respondents. A sample of respondents that are situated in the field of football in at least some way, such as fans, players, implementation teams, coaches and so on, was chosen as the research group. The fact that thetarget group of the above- mentioned company consists mainly of football customers contributed very significantly to the decision on the examined sample. Results: After evaluating all the answers, it turned out that consumers in the football environment have a relatively strong awareness of the surveyed company. This awareness becomes even stronger in connection with goalie gloves, which resulted...