Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020
Digital communication of Czech Olympic Committee in 2020
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/171370Identifikátory
SIS: 233494
Kolekce
- Kvalifikační práce [19030]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
26. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tématem bakalářské práce je Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020. Cílem je analyzovat digitální komunikaci hlavně na sociálních sítích, které výbor pro svou komunikaci s cílovým publikem používá. Práce se skládá ze dvou částí. První část - teoretická - vysvětluje základní pojmy, věnuje se marketingové komunikaci a jejím zejména digitálním nástrojům, marketingové komunikaci neziskových organizací a jejím specifikům i samotnému Českému olympijskému výboru a jeho historii. Druhá část - praktická - zahrnuje marketingový výzkum, který se skládá ze 3 částí. Polostrukturovaného rozhovoru s marketingovým specialistou Českého olympijského výboru, online dotazníkového šetření a analýza dat z digitálních kanálů ČOV - webové stránky a sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Získaná data budou vzájemně porovnávána. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení na případné zlepšení digitální komunikace ČOV.
This bachelor thesis called Digital communication of Czech Olympic Committee in 2020. The aim is to analyze digital communication mainly on social networks, which the committee uses for communication with the target audience. The thesis is divided into two parts. In first - theoretical part - there are explained basic terms, devotes to marketing communication and its especially digital tools, marketing communication of non-profit organizations and its specifics, as well as the Czech Olympic Committee itself and its history. Second part - practical- part - includes marketing research which consists of 3 parts. Semi-structured interview with a marketing specialist of the Czech Olympic Committee, online questionnaire survey and analysis of data from digital channels of Czech Olympic Committee - website and social networks Facebook, Instagram, Twitter and YouTube. The obtained data will be compared with each other. Based on this data will be developed proposals and recommendations for possible improvement of digital communication of Czech Olympic Committee.