Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Diagnostický nástroj pro posouzení vývoje komunikace u českých dětí od 8 do 30 měsíců
Článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
Eva Maria Hrdinová: Kdopak by se překladu bál?: Překlad jako didaktický nástroj pro výuku cizích jazyků II.
Recenze
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
Enregisterment of English Borrowing as an Advertising “voice” in French Advertisements
Vědecký článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
In-service EFL Teachers’ Management of Participation during Teacher-fronted Whole-class Activities
Vědecký článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
“What’s pavement? — Chodník.” Code-switching in Upper-Secondary EFL Classrooms
Vědecký článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
The Transition from One-word to Multi-word Utterances. A Case-study of an Italian Child
Vědecký článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
Výzkum falšování hlasové identity na FFUK v rámci projektu START
Článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen
“I’ll google it.”: Using an Online Dictionary for Conducting Repair during Pair and Group Work Activities in Upper-Secondary EFL Classrooms
Vědecký článek
Datum publikování: 2021
Abstrakt nenalezen