Zobrazit minimální záznam

TIME-LAPSE
dc.contributor.advisorPfeiffer, Jan
dc.creatorPufflerová, Jana
dc.date.accessioned2022-04-07T10:04:45Z
dc.date.available2022-04-07T10:04:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/170688
dc.description.abstractPráce se věnuje technice časosběru ve filmu, fotografii a výtvarném umění. Zabývá se časosběrem jako jedinečným způsobem, jak zachytit proces tvorby, změny prostředí, ale třeba i vlastní vzpomínky, životní situace atd. Dále také popisuje počátky a vývoj tohoto fenoménu v odvětví fotografie a filmové tvorby. Didaktické koncepce pro výuku výtvarné výchovy zahrnují práci s časosběrem formou fotografie a videa, malby a kresby, knižní tvorby a seznamují s významnými osobnostmi a přístupy v tomto odvětví. Praktická část, kterou je dokumentární film, zachycuje příběhy spolužáků ze střední školy po dobu osmi let. Klíčová slova: časosběr; časosběrný film; časosběrná fotografie; dokumentární film; deník; proces; záznam; výtvarná výchovacs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is devoted to time-lapse technology in the field of film, photography, and art in general. It takes time-lapse as a unique way to capture the progress of work, changes in the environment, even our memories, situations in life, etc. The work also describes the beginnings and development of this phenomenon in photography and movie. A didactic concept for Art Education includes work with time-lapse in the form of photography and video, painting and drawing, bookmaking, and it introduces significant personalities and approaches from this field. The practical part, which is a documentary film shows stories of high school classmates within 8 years. Keywords: time-lapse; time-lapse movie; time-lapse photography; documentary film; diary; progress; record; art educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecttime-lapseen_US
dc.subjecttime-lapse movieen_US
dc.subjecttime-lapse photographyen_US
dc.subjectdocumentary filmen_US
dc.subjectprogressen_US
dc.subjectdiaryen_US
dc.subjectrecorden_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectčasosběrcs_CZ
dc.subjectčasosběrný filmcs_CZ
dc.subjectčasosběrná fotografiecs_CZ
dc.subjectdokumentární filmcs_CZ
dc.subjectprocescs_CZ
dc.subjectdeníkcs_CZ
dc.subjectzáznamcs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.titleČASOSBĚRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-08
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId233100
dc.title.translatedTIME-LAPSEen_US
dc.contributor.refereeGajdošíková, Pavla
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineArt Education Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enArt Education Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se věnuje technice časosběru ve filmu, fotografii a výtvarném umění. Zabývá se časosběrem jako jedinečným způsobem, jak zachytit proces tvorby, změny prostředí, ale třeba i vlastní vzpomínky, životní situace atd. Dále také popisuje počátky a vývoj tohoto fenoménu v odvětví fotografie a filmové tvorby. Didaktické koncepce pro výuku výtvarné výchovy zahrnují práci s časosběrem formou fotografie a videa, malby a kresby, knižní tvorby a seznamují s významnými osobnostmi a přístupy v tomto odvětví. Praktická část, kterou je dokumentární film, zachycuje příběhy spolužáků ze střední školy po dobu osmi let. Klíčová slova: časosběr; časosběrný film; časosběrná fotografie; dokumentární film; deník; proces; záznam; výtvarná výchovacs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is devoted to time-lapse technology in the field of film, photography, and art in general. It takes time-lapse as a unique way to capture the progress of work, changes in the environment, even our memories, situations in life, etc. The work also describes the beginnings and development of this phenomenon in photography and movie. A didactic concept for Art Education includes work with time-lapse in the form of photography and video, painting and drawing, bookmaking, and it introduces significant personalities and approaches from this field. The practical part, which is a documentary film shows stories of high school classmates within 8 years. Keywords: time-lapse; time-lapse movie; time-lapse photography; documentary film; diary; progress; record; art educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV