Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu
The Launch and Growth of the Reader's Digest Phenomenon on the Czech Media Market
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170380Identifikátory
SIS: 59158
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Závozda, Jiří
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
26. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Reader's Digest Association, Reader's Digest Výběr s.r.o, časopis, zahraniční vydání, témata, direct mailKlíčová slova (anglicky)
Reader's Digest Association, Reader's Digest Výběr s.r.o, magazine, international editions, themes, direct mailDiplomová práce "Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu" pojednává o historii společnosti Reader's Digest Association (RDA) a její české filiálce společnosti Reader's Digest Výběr s.r.o. První část práce přináší chronologický přehled vývoje RDA od jejího vzniku do současnosti. Druhá část práce popisuje a charakterizuje první a nejznámější produkt RDA časopis Reader's Digest. Časopisem se zabývá i tématická analýza práce, která zjišťuje konkrétní témata jeho obsahu. Diplomová práce popisuje aktivity RDA na mezinárodním poli, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno české filiálce společnosti, a to jak její produkci, tak i marketingovým metodám, které tato česká společnost používá.
The thesis "The Launch and Growth of the Reader's Digest Phenomenon on the Czech Media Market" recounts the history of the Reader's Digest Association (RDA) and its Czech affiliated company, Reader's Digest Výběr s.r.o. The first part of the thesis presents a chronological overview of the RDA's development from its founding to the present day. The second part describes and characterizes the RDA's first and best known product, Reader's Digest magazine. The magazine also engages in thematic analysis, which determines the specific themes of its content. The thesis describes the RDA's activities in the international sphere, focusing primarily on its Czech affiliate, namely on both its production and the marketing methods used by this Czech company.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Iserův pojem implikovaného čtenáře a problematika literatury pro děti
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPiwowarská, Veronika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 14. 9. 2023This bachelor's thesis introduces the concept of the so-called implied reader, which was introduced first by the literal theoretician Wolfgang Iser in the 1970s'. This thesis defines Iser's concept of the implied reader, ... -
Podpora čtenářství v pobočkách Městské knihovny v Praze
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKahlerová, Dana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 5. 6. 2012(in English) The thesis deals with a support of reading with aim effort to offered service, organizing cultural and educational actions in the Municipal Library of Prague. The first part solves theoretical definition and ... -
Pojem čtenáře v literární teorii Wolfganga Isera a Stanleyho Fishe
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVavřičková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 15. 6. 2023Since the 1970s, concepts exploring reader-response theories of literature have been developing in literary aesthetics and literary theory. Although these theories share a reader-orientation, they often differ significantly ...