Dopravní politika hlavního města Prahy. Analýza současného stavu a návrh integrované dopravní strategie
Transport Policy of the City of Prague. Analysis of the current condition and a proposal of an integrated transport strategy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170315Identifikátory
SIS: 18334
Kolekce
- Kvalifikační práce [17115]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
NÁHRADNÍ, OPONENT
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Veřejná a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
28. 6. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Předmětem diplomové práce "Dopravní politika hlavního města Prahy" je analýza současného stavu dopravy na území hl. m. Prahy a návrh integrované dopravní strategie. Úvodní kapitola se zabývá vymezením pojmu dopravní politika. Další kapitola je zaměřena na strategické dokumenty, které upravují dopravní situaci v Praze. V kapitole Analýza současné dopravní situace v Praze se zaměřím na současný stav, problémové oblasti a jejich důsledky pro život ve městě. Další kapitola se věnuje financování dopravy a dopravních staveb v Praze. Poslední kapitola obsahuje návrh integrované dopravní strategie, která bere ohled na historické souvislosti, finanční možnosti a budoucí vývoj v rámci udržitelného rozvoje.
The subject matter of the submitted thesis "Transport Policy of the City of Prague" is an analysis of the current condition of transport in the territory of the City of Prague and a proposal of an integrated transport strategy. The first chapter focuses on the definition of the term 'transport policy'. The next chapter focuses on the strategic documents regulating the conditions of Prague transport system. In the chapter "Analysis of the Present Transport Situation in Prague" I focus on the present situation, problematic areas and the consequences for the city life. The next chapter covers the financing of transport and transport-related structures in Prague. The last chapter proposes an integrated transport strategy with consideration to the historical milieu, financial capacities and sustainable development.