Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Marketing Communication of Dejvice theatre from 2010 to 2020
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/150685Identifikátory
SIS: 229394
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Dejvické divadlo, art marketing, kultura, divadlo, divadelní marketingKlíčová slova (anglicky)
Dejvické divadlo, art marketing, culture, theatre, theatre marketingTato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
This bachelor's thesis is focusing on development of the marketing communication of Dejvické divadlo between 2010 and 2020 and factors influencing audience motivation to visit this theatre. Specificaly it is focused on six media titles - the recording of production of Teremin, movies Díra u Hanušovic and Kvarteto and series Čtvrtá hvězda, Dabing Street and Zkáza Dejvického divadla. Theoretical part describes historical context of existence and functioning of Dejvické divadlo and defines marketing methods used in art marketing and theatre marketing based on the literature. Practical part analyses marketing tools and methods used by Dejvické divadlo during examined period and presents results of quantitative research focused on image perception of Dejvické divadlo and possible influence of mentioned media projects, which members of art ensemble of Dejvické divadlo participated on.