Značka českého hokeje
Czech Ice Hockey Brand
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147656Identifikátory
SIS: 227425
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Voráček, Josef
Oponent práce
Landa, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
2. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Archetyp, Logo, DotazníkKlíčová slova (anglicky)
Archetype, Logo, QuestionnaireNázev: Značka českého hokeje Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě získaných informací navrhnout vhodný archetyp pro značku Český hokej a přiblížit a následnou analýzou dat popsat rebranding značky. Metody: V bakalářské práci jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji technika hloubkového interview a elektronického dotazování. V analytické části je využita popisná analýza. Výsledky: Na základě výsledků výzkumu byl navržen archetyp pro značku Český hokej. Výsledným archetypem se stal Hrdina. Dále byl v práci přiblížen a objasněn rebranding značky. Klíčová slova: archetyp, logo, dotazník
Title: Brand of Czech hockey Objectives: The main objective of this work is on the base of the results of the research to design usefull archetype of brand of Czech hockey and to approach and with following analysis data to describe rebranding. Methods: In the bachelor's thesis, there are used methods of qualitative and quantitative research. More specifically, the technique of in-depth interviews and electronic questioning. Descriptive analysis was used in the analytical part. Results: On the base of the results of the research was designed an Archetype of brand of Czech hockey. The final archetype was Hero. Next in my work was touched and closer discovered rebranding. Keywords: Archetype, Logo, Questionnaire