Vliv pořádání velkých softballových akcí na jeho popularitu v České republice
The impact of hosting big softball events on its popularity in the Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147636Identifikátory
SIS: 224308
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
2. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sledovanost, mistrovství, event management, členská základnaKlíčová slova (anglicky)
spectatorship, championship, event management, membershipNázev: Vliv pořádání velkých softballových akcí na jeho popularitu v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli má pořádání velkých mezinárodních akcí vliv na popularitu a množství nových členů při náborech. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Výzkum využíval kvantitativní metodu dotazování a kvalitativní metodu hloubkový rozhovor. Informace o popularitě softballu a návštěvnosti akcí byly zkoumány pomocí elektronického dotazníku vytvořeného na serveru Vyplnto.cz. Výzkumný soubor obsahoval 232 respondentů. Výsledky: Výzkum práce zjistil, že mezinárodní akce nemají vliv na příchod nových hráčů a zájemců o sport. Ti přicházejí nejčastěji po vyzkoušení softballu. Pořádání akcí zvyšuje povědomí o sportu, pravidlech a o úrovni lig v České republice. Klíčová slova: sledovanost, mistrovství, event management, členská základna
Title: The impact of hosting big softball events on its popularity in the Czech Republic Objectives: The aim of this work is to discover whether hosting of big international events have impact on softball popularity and membership growth. Methods: In order to meet the main goal of the bachelor thesis, primary data collection was required. The research used quantitative method questioning and qualitative method in- depth interview. Information about popularity of softball and spectatorship of the events were investigated using an electronic questionnaire created on Vyplnto.cz. The research file included 232 respondents. Results: Research of this thesis discovered, that hosting big international softball events does not have impact on income of new players and people interested in softball. They come usually after trying softball. Hosting big international softball events increases the awareness of softball, rules and the quality of softball leagues in Czech republic. Keywords: spectatorship, championship, event management, membership