Systémy elektronických žákovských knížek z pohledu učitelů
Pupils' record book systems from the viewpoint of teachers
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/128088Identifikátory
SIS: 222086
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Černý, Michal
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
21. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
školní informační systém|systém|žákovská knížka|elektronická žákovská knížka|učitelé|pohled učitelů|školyKlíčová slova (anglicky)
school information system|system|gradebook|online record book|teachers|viewpoint of teachers|schoolsTeoretická část diplomové práce uvádí do problematiky žákovských knížek a školních informačních systémů. V závěru popisuje vybraný školní informační systém Bakaláři, který je předmětem výzkumu. Výzkumná část se zabývá pohledem pedagogů na elektronické žákovské knížky ve školství, na jejich hodnocení a využívání systému Bakaláři. Pro sběr výzkumných dat proběhl prostřednictvím dotazníkové šetření.
The theoretical part of the diploma thesis introduces the issue of gradebooks and school information systems. Finally, it describes the selected school information system Bakaláři, which is the subject of research. The research part deals with the view of teachers on online record books in education, on their evaluation and use of the Bachelors system. To collect research data, it was conducted through a questionnaire survey.