Principy zatraktivňování současné české beletrie ve vybraných denících a jejich online verzích
Principles of making contemporary Czech fiction more attractive in selected dailies and their online versions
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127546Identifikátory
SIS: 228822
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malý, Radek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
23. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Česká literatura, literatura a média, tištěné deníky, online deníky, beletrie v médiích, literární recenzeKlíčová slova (anglicky)
Czech literature, literature and media, print media, online media, newspapers and media, fiction in media, reviewFENCLOVÁ, Anna. Principy zatraktivňování současné české beletrie ve vybraných denících a jejich online verzích. Praha, 2021. 84 s. Diplomová práce (Mgr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK. Katedra Mediálních studií. Vedoucí diplomové práce prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá prezentací české beletristické literatury ve vybraných tuzemských tištěných a online médiích. Konkrétně se snaží nalézt hlavní principy zatraktivňování obsahů o nové české beletrii ve vybraných tištěných seriózních denících (Právo, Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Metro) a jejich online verzích (novinky.cz, iDNES.cz, lidovky.cz, aktuálně.cz, iHNed.cz, metro.cz). První část je věnována teorii vysvětlující a mapující stav domácí literatury, médií a jejich vzájemné propojenosti, vysvětleny jsou základní pojmy přímo souvisejícím s tématem. Druhá část je zaměřena nejprve na kvantitativní obsahovou analýzu, která zodpoví otázky o množství zastoupení článků týkajících se české beletristické literatury ve zkoumaných médiích během dvou měsíců roku 2020 (únor 2020 a listopad 2020). Následně je popsána kvalitativní obsahová analýza článků publikovaných zkoumanými médii. Analýza ukáže, jakým způsobem tato média referovala o nově...
FENCLOVÁ, Anna. Principy zatraktivňování současné české beletrie ve vybraných denících a jejich online verzích. Praha, 2021. 84 s. Diplomová práce (Mgr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK. Katedra Mediálních studií. Vedoucí diplomové práce prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Abstract This diploma thesis deals with the reports on the contemporary Czech fiction in selected Czech print and online media. In particular, it seeks to find the main principles of making articles about the new Czech fiction more attractive in selected serious daily newspapers (Právo, Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Metro) and their online versions (novinky.cz, iDNES.cz, lidovky.cz, iHNed.cz, metro.cz and aktuálně.cz). The first, theoretical part is explaining and mapping the state of Czech literature, media and their interconnectedness and the basic concepts relating directly to the topic are explained here. The second part focuses on the quantitative content analysis, which answers questions about the number of articles related to contemporary Czech fiction in the selected media during the two months in 2020 (February 2020 and November 2020). Subsequently, a qualitative content analysis of articles published by the selected media is described. The...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...