Optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu v závislosti na pandemii Covid-19
Optimization of tennis club marketing communication depending on the Covid-19 pandemic
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127411Identifikátory
SIS: 230383
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
22. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, komunikace, tenisKlíčová slova (anglicky)
Marketing, communication, tennisNázev: Optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu v závislosti na pandemii Covid-19. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu Tenis Centrum Dobříš na základě zhodnocení jejího současného stavu. Podle získaných dat bude vytvořena nová optimalizovaná marketingová komunikace, kterou bude možné uskutečnit jak za nepandemického stavu, tak i v případě pandemie, či jiné krizové situace. Metody: K dosažení kýžených výsledků této diplomové práce je využito kvalitativního výzkumu a samozřejmě také analýzy patřičných dokumentů tenisového klubu. Pro kvalitativní výzkum je využita metoda skupinové diskuse. Na základě získaných dat byl vyhodnocen současný stav marketingové komunikace, který vedl k vytvoření optimalizované komunikace. Výsledky: Provedením analýzy bylo zjištěno, že Tenis Centrum Dobříš nevyužívá potenciál jednotlivých komunikačních nástrojů nezávisle na pandemii Covid- 19. Klubu je navržena optimalizace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, zejména v online marketingové komunikaci, kterou je možné využít v době pandemických omezení, ale i v době, kdy klub může fungovat bez jakéhokoliv omezení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, tenis, Covid-19
Title: Optimization of tennis club marketing communication depending on the Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this thesis is to make an optimized proposal of marketing communication which can help to Tenis Centrum Dobříš handle their communication with customers during the pandemic rules and during the time with no limitations. Methods: Qualitative research and analyzes of secondary data were used to achieve the main objective of this thesis. Focus group with owners of the club and a few coaches was used as qualitative research. Based on the obtained data, the current state of marketing communications was evaluated, and which led to the creation of optimized communication. Results: The analysis revealed that the Tenis Centrum Dobříš does not use the potential of individual communication tools independently of the Covid-19 pandemic. Optimalization of the communication tools was design for the club especially for online communication tools. It can be used in times of pandemic restrictions but also in times when the club can operate without any restrictions. Keywords: Marketing, communication, tennis, Covid-19