Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích v rámci nouzového stavu v období pandemie Covid-19
Communication of IKEA and Bonami through social networks during the state of emergency caused by Covid-19 pandemic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127139Identifikátory
SIS: 228987
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zavadilová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
17. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Elektronická média, Digitální média, Internetové sociální sítě, Dopad Covidu-19, IKEA, BonamiKlíčová slova (anglicky)
Electronic media, Digital media, Internet social networks, Impact of Covid-19, IKEA, BonamiBakalářská práce s názvem "Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích " značek vhodná doporučení pro obsahovou podobně zaměřených značek případě obdobné základě části nejprve stručný historický přehled a nejznámějších sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter včetně praktické části s práce za použití kvantitativního výzkumu založeného na dvourozměrné zaměří na definování společn a protichůdn ů ů ve způsobu, obsahu a komunikaci značek IKEA a . Závěrem práce vyhodnotí a předloží vhodná doporučení a poskytne odpovědi Měla na komunikaci značek vliv probíhající situa Jak se liší komunikace značek IKEA a Bonami