Marketingová kampaň náboru nových členů do oddílu TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh
Marketing recruitment campaign of new members for the club TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126876Identifikátory
SIS: 224513
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
moderní gymnastika, marketingová komunikace, členství, sociální sítě, event managementKlíčová slova (anglicky)
rhythmic gymnastics, marketing communication, membership, social networks, event managementNázev: Marketingová kampaň náboru nových členů do oddílu TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh Cíle: Cílem této bakalářské práce je analýza předešlých náborových kampaní a vytvoření nové komplexní marketingové propagace pro oddíl moderní gymnastiky TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh se záměrem zvýšení členské základny a povědomí o klubu. Metody: Bakalářská práce vychází z analýzy sekundárních dat spojených se zkoumaným oddílem (počet členů, hodnocení letáků z loňských let, klubové sociální sítě a webové stránky). Nadále bylo využito kvantitativní metody osobního dotazování rodičů zúčastněných dětí při zkoumání zpětné vazby využitých zdrojů k propagaci náboru a porovnání náborových strategií ostatních klubů v okolí. Výsledky: Po analýze sekundárních dat oddílu bylo zjištěno kolik členů přibylo po každém náboru a jak vypadaly náborové příspěvky. Dále byly zkoumány a následně porovnávány počty návštěv webových stránek za měsíc září od roku 2015. Za pomoci těchto dat byla vytvořena kampaň pro rok 2020, která byla sdílena na několika kanálech. Závěrem byla provedena zpětná vazba formou kvantitativního dotazování příchozích na nábor, kde bylo zjišťováno, z jakého zdroje se dozvěděli o probíhající akci. Klíčová slova: Moderní gymnastika, marketingová komunikace, členství, sociální sítě, event management
Title: Marketing recruitment campaign of new members to the club TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh Objectives: The aim of this bachelor's thesis is the analysis of previous recruitment campaigns and the creation of a new comprehensive marketing promotion for the club of rhythmic gymnastics TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh with the intention of increasing the membership base and awareness of the club. Methods: The bachelor thesis is based on the analysis of secondary data associated with the researched club (number of members, evaluation of flyers from past years, club social networks and website). Next part was quantitative method of personal interviewing of parents of participating children in order to find out the feedback of resources used to promote recruitment. and comparison of recruitment strategies of other local clubs. Results: After analysing the secondary data of the club, it was found out how many members had been added after each recruitment and what the recruitment contributions looked like. Furthermore, the number of website visits for the month of September since 2015 was examined and subsequently compared. Using this data, a campaign for 2020 was created and shared on several channels. In the end, feedback was provided in the form of quantitative investigation of newcomers to...