Zobrazit minimální záznam

Artistic creation as the possibility of intercultural understanding
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.creatorStránská, Nikola
dc.date.accessioned2021-04-15T10:01:22Z
dc.date.available2021-04-15T10:01:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125144
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the topics of multicultural and intercultural education. The aim of the thesis is to illustrate the cross-sectional theme of multicultural education and its shift to intercultural education. The aim of the empirical part is to contribute to intercultural understanding through a thematic series of art assignments with intercultural content. In the reflective balances of past art blocks, the research probe uses the open coding method to find answers to research questions. The author's own collection, presenting the pupil's final work, forms part of every artistic assignment carried out.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována tématu multikulturní výchovy a interkulturního vzdělávání. Cílem diplomové práce je v teoretické části charakterizovat průřezové téma multikulturní výchovy a jeho posun k interkulturnímu vzdělávání. Cílem empirické části je pomocí tematické řady výtvarných úkolů s interkulturními obsahy přispět k interkulturnímu porozumění. V reflektivních bilancích proběhlých výtvarných bloků pak pomocí výzkumné sondy metodou otevřeného kódování nalézt odpovědi na výzkumné otázky. Vlastní autorská tvorba, prezentující výsledné žákovské práce, tvoří součást každého realizovaného výtvarného úkolu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectinterkulturní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectvzájemné porozuměnícs_CZ
dc.subjectvýtvarná tvorba jako sociální interakcecs_CZ
dc.subjectmajorita a minoritacs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectintercultural educationen_US
dc.subjectmutual understandingen_US
dc.subjectthe creation of art as social interactionen_US
dc.subjectthe majority and minorityen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.titleVýtvarná tvorba jako možnost interkulturního porozuměnícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId174242
dc.title.translatedArtistic creation as the possibility of intercultural understandingen_US
dc.contributor.refereeDaniel, Ladislav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je věnována tématu multikulturní výchovy a interkulturního vzdělávání. Cílem diplomové práce je v teoretické části charakterizovat průřezové téma multikulturní výchovy a jeho posun k interkulturnímu vzdělávání. Cílem empirické části je pomocí tematické řady výtvarných úkolů s interkulturními obsahy přispět k interkulturnímu porozumění. V reflektivních bilancích proběhlých výtvarných bloků pak pomocí výzkumné sondy metodou otevřeného kódování nalézt odpovědi na výzkumné otázky. Vlastní autorská tvorba, prezentující výsledné žákovské práce, tvoří součást každého realizovaného výtvarného úkolu.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is devoted to the topics of multicultural and intercultural education. The aim of the thesis is to illustrate the cross-sectional theme of multicultural education and its shift to intercultural education. The aim of the empirical part is to contribute to intercultural understanding through a thematic series of art assignments with intercultural content. In the reflective balances of past art blocks, the research probe uses the open coding method to find answers to research questions. The author's own collection, presenting the pupil's final work, forms part of every artistic assignment carried out.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV