Možnosti sportovního vyžití žáků mladšího školního věku ve Strakonicích
Possibilities of sports activities of younger schoolchildren in Strakonice
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/124369Identifikátory
SIS: 222320
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kainová, Lucie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
22. 1. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sport, sportovní kroužek, sportovní nabídka, žák mladšího školního věku, StrakoniceKlíčová slova (anglicky)
sport, sports activity, sports offer, primary school child, StrakoniceDiplomová práce řeší možnosti sportovního vyžití, které mají žáci mladšího školního věku ve městě Strakonice na základních školách, ve školském zařízení Dům dětí a mládeže a mimo tyto instituce. Teoretická část práce zpřehledňuje poznatky, které jsou v souvislosti dětí mladšího školního věku, jejich vývoje a sportu. Cílem je zjistit aktuální nabídku a nabídku v průběhu deseti školních let. Vyhodnocení je provedeno na základě studia školních vzdělávacích programů, výročních zpráv škol a nasbíraná data jsou doplněna formou rozhovoru s vedením školy. Nástrojem vyhodnocení výsledků jsou grafy a výsledky ukazují, jak se nabídka v průběhu let proměňovala a který sportovní kroužek je nejčastěji žákům mladšího školního věku nabízen. Výsledky také ukazují rozdíly, které jsou napříč těmito institucemi. KLÍČOVÁ SLOVA sport, sportovní kroužek, sportovní nabídka, žák mladšího školního věku, Strakonice
The diploma thesis deals with opportunities of sport activities which primary school children have in the city Strakonice on primary schools, in Youth centre and out of these institutions. The theoretic part of the work shows us the knowledge which is related to the children in primary schools and theirs development and sport. The purpose is to establish the current offer of the sport activities and the offer in the process of ten years. The evaluation is performed on the basis of study of school educational programs, annual reports of schools and collected data are supplemented in the form of an interview with the school management. The tool for evaluating the results are graphs and the results show us how the offer has changed over the years and what sport activities are offered to the primary school children the most. The results also show us the differences that are across these institutions. KEYWORDS sport, sports activity, sports offer, primary school child, Strakonice