Vývoj vypravování u dětí staršího školního věku
-
dizertační práce (NEOBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/121331Identifikátory
SIS: 148670
Kolekce
- Kvalifikační práce [23978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Saicová Římalová, Lucie
Klimovič, Martin
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Didaktika konkrétního jazyka
Katedra / ústav / klinika
Ústav českého jazyka a teorie komunikace
Datum obhajoby
16. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
komunikační a slohová výchova|komunikativní kompetence|písemný projev|příběh|starší školní věk|vypravováníKlíčová slova (anglicky)
communication and stylistic education|communicative competencies|writing|writen form|story|later school age|narration|storytellingDisertační práce vychází z potřeby lépe poznat vývoj dovednosti vypravování dětí staršího školního věku. Cílem projektu je zkoumat vypravování v písemné podobě, ve školním (formálním) prostředí. Výsledky výzkumu mohou ukázat, jak lze efektivněji systematicky rozvíjet komunikační kompetence dětí dané věkové skupiny a také přispět k dalším výzkumům v oblasti jazykového vývoje.
The suggested project is patterned on the need to learn more about the development of narration skills in children of later school age. The goal of this project is to research written narration in formal school environments so as to lead towards a more efficient, purposeful development of communication competence in children, and to contribute to other research in the field of language development.