Vliv barevného minivolejbalu na šestkový volejbal
The influence of Coloured Mini Volleyball on six-volleyball
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120317Identifikátory
SIS: 216480
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kočíb, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
31. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
děti, pohybové schopnosti, trénink, hráč, kategorieKlíčová slova (anglicky)
children, motoric skills, training, player, categoriesNázev práce: Vliv barevného minivolejbalu na šestkový volejbal Cíle práce: Cílem bakalářské práce bylo zjistit na základě získaných informací, jak trenéři minivolejbalu přistupují k trénování dětí v mladším školním věku, jak působí na rozvoj jejich pohybových schopností a volejbalových dovedností a dále zda tato forma volejbalu dokáže děti vhodně připravit pro budoucí šestkový volejbal. Metody práce: Pro splnění tohoto cíle byl zvolen kvantitativní výzkum s metodou dotazování. Dotazník byl rozeslán trenérům minivolejbalu elektronickou poštou. Získané informace byly rozebrány v diskusi a byl z nich vyvozen závěr. Výsledky práce: Výsledky jsou zobrazeny pro lepší přehlednost v tabulkách, grafech a jsou doplněny komentářem. Získaná data byla vyhodnocena a porovnána s literaturou a doporučeními odborníků. Klíčová slova: děti, pohybové schopnosti, trénink, hráč, kategorie
Title: The influence of Colored Mini Volleyball on six-volleyball Objective: The aims of this bachelor's theses is to find out, on the basis of gained information, how mini volleyball coaches approach the training of children at a young school age and how they develop their motoric skills and volleyball skills, and whether this form of volleyball can suitably prepare children for six-volleyball. Methods: Quantitative research with the method of questioning was chosen to meet this goal. The questionnaire was sent to the mini volleyball coaches by e-mail. The information obtained was discussed in the discussion part of the work and a conclusion was made from them. Results: The findings are displayed for better orientation in tables, graphs and are accompanied by commentaries. The obtained data were evaluated and compared with the literature and recommendations of experts. Keywords: children, motoric skills, training, player, categories