Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Marketing communication of the TJ Sokol Nové Veselí handball sports club
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120240Identifikátory
SIS: 212570
Kolekce
- Kvalifikační práce [8815]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Crossan, William Morea
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relationsKlíčová slova (anglicky)
communication mix, online communication, handball, fans, public relationsNázev: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relations
Title: Marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí Objectives: The following bachelor thesis is focused on creating the measures and concepts of marketing communication of the handball club TJ Sokol Nové Veselí which will lead to its improvement. Methods: Quantitative methods - such as analysis of documents and various texts, official websites and social media profiles - were used in the practical part of this thesis. Marketing research is also based on semi-structured interview with the deputy chairman of the club, and semi-structured interviews with three fans of the club. Results: This thesis has revealed that the club does not use communication tools as effectively as it could due to its capabilities. The result of this work is the concept of possible improvements, which were involved in the marketing communication of the club during the creation of the concept itself. It was mainly about improving communication with its fans on individual profiles on social networks, websites or in direct communication. To maintain the positive development of changes, it is important that there is appointed employee working in the club who will work actively in this area. These suggestions led to improved communication between the club and its fans. Keywords: communication mix, online...