Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů
The perception of VAR technology by fans of Prague first league football teams
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120239Identifikátory
SIS: 212708
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
názory, fotbalová liga, fanoušci, VAR, vztahy s veřejností, zpětná vazbaKlíčová slova (anglicky)
opinions, football league, fans, VAR, public relations, feedbackNázev: Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů Cíle: Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak fanoušci pražských prvoligových fotbalových týmů vnímají současné fungování technologie VAR ve fotbalovém prostředí. Metody: V bakalářské práci byly použity kvantitativní metody sběru dat. Jednalo se o dotazování. Dotazník byl zveřejněn elektronicky. Výsledky byly zachyceny pomocí grafů a tabulek. Výsledky: Na základě získaných informací od respondentů vyšlo najevo, že technologii VAR vnímá pozitivně velká většina dotazovaných. K současnému fungování mají však určité výhrady. Klíčová slova: Názory, fotbalová liga, fanoušci, VAR, vztahy s veřejností, zpětná vazba
Title: The perception of VAR technology by fans of Prague first league football teams Objectives: The aim of this Bachelor thesis is to find out, by means of marketing research, how fans of Prague's first league football teams perceive the current functioning of VAR technology in the football environment. Methods: In this thesis quantitative methods of data collection were used. It was a survey. The questionnaire was published electronically. The results were captured using graphs and tables. Results: Based on the information obtained from the respondents, it became clear that the vast majority of respondents perceived VAR technology positively. However, they have objections to the current functioning. Keywords: Opinions, football league, fans, VAR, public relations, feedback